Graphic problem
x = 300 cos(v1 t π /180) + r cos(v2 t π /180) , y = 300 sin(v1 t π /180) + r sin(v2 t π /180) . |
Feu un programa que dibuixi la trajectòria de P durant una volta sencera de l’atracció, amb increments de temps d’una unitat, començant amb t = 0. Useu les funcions cos, sin i pi de la llibreria math, i pinteu els punts reals (x, y) directament amb la funció dib.point().
Entrada
L’entrada consisteix en dos noms de colors c1 i c2, seguits d’un enter r entre 1 i 100, seguit de dos reals v1 i v2, amb v1 > 0. Feu servir float(input()) per llegir reals.
Sortida
Cal generar una imatge (801, 801) de color de fons c1, pintant amb color c2 els punts (x, y) pels quals passi P. Per centrar la imatge, sumeu 400 a les dues coordenades. Pareu de pintar punts quan l’atracció hagi girat 360 graus o més (aquest punt no el pinteu).
Input
Yellow Blue 80 0.21 2.1
Output
(801×801)
Input
Snow Navy 59 0.21 -1.05
Output
(801×801)
Input
Beige Red 40 1.12 -1.5
Output
(801×801)