Volem desenvolupar un joc de naus espacials. En cada partida hi haurà un conjunt de naus que pertanyen a diferents equips. L’objectiu del joc és evitar les col·lisions amb altres anus (ja siguin o no del mateix equip). En cas de col·lisió les naus queden destruides. Cada nau ha de tenir com a informació el seu radi la posicion en el pla l’equip al que pertany i si està en funcionament o no. A l’exemple següent, la prima nau té un radi de 10, és a la posició (0, 0), pertany a l’equip ’blau’ i no ha estat destruida.
l = [[10, 0, 0, 'blau', True],\ [20, 200, 0, 'blau', True],\ [10, 0, 200, 'vermell', True],\ [20, 200, 200, 'vermell', True],\ [10, 100, 100, 'verd', True],\ [20, 175, 10, 'verd', True]]
Es demanen els codis de diverses funcions. Seguiu el format dels exemples que es mostren a sota. En tots els enunciats podeu suposar que sempre hi ha dades.
Les tres funcions valen 20, 30 i 50 punts respectivament.
>>> l = [[10, 0, 0, 'blau', True],\ ... [20, 200, 0, 'blau', True],\ ... [10, 0, 200, 'vermell', True],\ ... [20, 200, 200, 'vermell', True],\ ... [10, 100, 100, 'verd', True],\ ... [20, 175, 10, 'verd', True]] >>> collisio(l[1], l[5]) True >>> collisio(l[0], l[1]) False >>> perDestruir(l) [1, 5] >>> gameOver(l) False