Feu un programa que, donat un mapa amb tresors i obstacles, digui a quina distància es troba el tresor accessible més llunyà a una posició inicial donada. Els moviments permesos són horitzontals o verticals, però no diagonals. Si cal, es pot passar per sobre dels tresors.
Entrada
L’entrada comença amb el nombre de files n > 0 i de columnes m > 0 del mapa. Segueixen n files amb m caràcters cadascuna. Un punt indica una posició buida, una ‘X’ indica un obstacle, i una ‘t’ indica un tresor. Finalment, un parell de nombres f i c indiquen la fila i columna inicials (ambdues començant en 1) des de les quals cal començar a buscar tresors. Podeu suposar que f està entre 1 i n, que c està entre 1 i m, i que la posició inicial sempre està buida.
Sortida
Escriviu el nombre mínim de passos des de la posició inicial fins a arribar al tresor més llunyà. Si no es pot arribar a cap tresor, cal indicar-ho.
Input
7 6 ..t... ..XXX. ...... tX..X. .X..Xt .XX... ..t... 5 3
Output
distancia maxima: 6
Input
4 10 ..t...X... .....X..t. XXXXX.X... .......X.t 4 1
Output
no es pot arribar a cap tresor
Input
5 7 ....... .XXXXXt .X...Xt .X.X.XX ...X.Xt 5 5
Output
distancia maxima: 20