Batalla de cançons

Un nou curs comença a la FME, i això vol dir una nova generació de novatos a la que cal educar. Una representació de 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, 7è, 8è, 9è i 10è s’hi reuneix una tarda de setembre per ensenyar-los dues coses bàsiques de la facultat: beure molta birra, i respectar els avis. La primera s’ensenya sola, però per a la segona han preparat un joc.

Hi ha dos equips: els avis i els novatos. Per a cada partida, els avis s’han preparat algunes cançons, i els novatos unes altres. Cada partida té diverses rondes, i a cada ronda es diu una paraula diferent. Per torns, s’ha de cantar una cançó que contingui la paraula donada, i que encara no s’hagi cantat a la ronda actual. El primer equip que no en sap cap més, perd la ronda, i l’altre equip guanya un punt. L’equip que tingui més punts al final guanya la partida. La primera ronda de cada partida la comencen els avis, i les següents qui hagi guanyat la ronda anterior. Podeu fer d’àrbitre?

Entrada

L’entrada conté diverses partides. Cada partida comença amb el nombre nn de cançons que coneixen els avis. Segueixen nn línies amb el títol de cada cançó (una paraula), el nombre de paraules pp, i les pp paraules. Segueix el mateix per a les cançons dels novatos. Finalment, ve el nombre de rondes rr, seguit d’rr paraules diferents, una per a cada ronda. A cada partida, les cançons conegudes pels dos equips són totes diferents. Suposeu 1n10001 \le n \le 1000, 1p1001 \le p \le 100, i 1r1041 \le r \le 10^4. Totes les paraules tenen entre 1 i 20 caràcters, escollits entre lletres minúscules i barres baixes.

Sortida

Per a cada ronda, indiqueu qui l’ha guanyat. Al final de cada partida, indiqueu si han guanyat els avis, els novatos, o ha sigut empat. Fixeu-vos en el format dels exemples.

Informació del problema

Autoria: Edgar Moreno

Generació: 2026-01-25T12:05:12.906Z

© Jutge.org, 2006–2026.
https://jutge.org