I2R06. Pares i fills

Feu un programa que llegeixi un arbre binari de nombres enters positius, tots diferents, i que escrigui totes les seves relacions pare–fill. Primer, cal escriure aquestes relacions en l’ordre en què es llegeixen. Després, cal fer-ho de petit a gran.

Entrada

L’entrada consisteix en el recorregut en preordre d’un arbre binari, el qual inclou les fulles marcades amb un -1. No es dóna el nombre de nodes, ja que no cal guardar els arbres a cap vector per resoldre aquest problema. Tots els nombres són diferents.

(Per veure l’arbre corresponent al primer exemple d’entrada-sortida, consulteu la versió pdf o ps d’aquest enunciat.)

Sortida

Primer, escriviu les relacions pare–fill en l’ordre en què es llegeixen, una per línia. Després, cal escriure una lína amb 5 guions. Finalment, escriviu les relacions pare–fill de petit a gran, també una per línia.

Informació del problema

Autoria: Salvador Roura

Generació: 2026-01-25T12:00:48.777Z

© Jutge.org, 2006–2026.
https://jutge.org