Art ASCII

L’art ASCII era una manera de fer servir els caràcters convencionals per fer dibuixos quan els ordinadors tenien pantalles amb molt poca resolució. Feu un programa que escrigui l’art ASCII definit per l’entrada segons s’explica a continuació.

Entrada

L’entrada consisteix en el nombre de dibuixos d0d \ge 0, seguit de la descripció de cadascun dels dd dibuixos. Cada descripció comença amb el nombre de línies n1n \ge 1 del dibuix, seguit de les instruccions per a les nn línies. Per a cada línia, tenim una seqüència de parells mm ss, on m1m \ge 1 és un natural i ss és una paraula no buida. Cada seqüència acaba amb un 0.

Sortida

Per a cada parell mm ss de cada línia de cada dibuix, escriviu mm vegades ss. Escriviu una línia amb 10 guions al final de cada dibuix.

Informació del problema

Autoria: Salvador Roura

Generació: 2026-01-25T11:28:41.501Z

© Jutge.org, 2006–2026.
https://jutge.org