Swapz

Aquest és un dels diversos problemes que haureu de resoldre en aquest concurs sobre una de les activitats favorites dels equips de programació de la UPC en els seus viatges arreu del món: el joc Age of Empires.

Abans de començar una partida de l’Age, el creador en facilita el nom als altres jugadors. El problema és que està tan emocionat que a l’hora d’escriure el nom de la partida sempre comet exactament una errada, consistent a intercanviar dues lletres consecutives diferents. Donats el nom ss de la partida buscada i una llista amb els nn noms diferents pip_i de les partides creades, quin pip_i correspon a ss?

Entrada

L’entrada consisteix en diversos casos, cadascun amb ss, nn i els pip_i. Podeu assumir que totes les paraules tenen el mateix nombre de lletres, entre 2 i 500, que 1n5001 \le n \le 500, i que com a molt hi haurà una pip_i que correspongui a ss.

Sortida

Per a cada cas, escriviu la pip_i corresponent a ss. Si no n’hi ha cap, escriviu “WOLOLO!!!”.

Informació del problema

Autoria: Ivan Geffner

Generació: 2026-01-25T10:18:09.327Z

© Jutge.org, 2006–2026.
https://jutge.org